• Úvod
  • O mně
  • Služby
      • Back
      • On-line obsahový marketing
      • On-line copywriting
      • Překlady z angličtiny
  • Ceník
  • Kontakt
  • Blog
      • Back
      • Copywriting
      • Obsahový marketing
      • Starověké texty
  1. Úvod
  2. Blog

Blog, který vás zavede do neprobádaných končin

Obyčejná slova s krásou polního kvítí

Chvála obyčejných (prostých) slov

Původně jsem chtěl napsat „chvála prostých slov“, ale pak jsem se toho označení zalekl, a jak jsem následně zjistil, oprávněně. Google se mě totiž hned zeptal, zda jsem neměl na mysli „chválu sprostých slov“.

Aktualizováno: 25. leden 2021

Číst dál...

Principy reklamy

O čem to bylo? Principy reklamy

Rosser Reeves (1910-1984), který ve 40. letech minulého století zavedl termín Unique Selling Proposition („jedinečný prodejní argument"), vypráví v knize Reality in Advertising z roku 1961 tento příběh:

Calvin Coolidge seděl v lavici anglického kostelíka a trpělivě naslouchal dvouhodinovému kázání. Později se ho přítel zeptal, o čem dnešní kázání bylo.

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Není text jako text

Co bychom měli vědět o copywritingu?

Mnozí potřebují napsat prodejní text, ale nevědí, jak na to, protože jim to nikdo neukázal. Mezi psaním, které jsme se učili ve škole, a copywritingem je dost velký rozdíl.

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Co je copywriting

Co je copywriting?

Copywriting nejenže vytváří povědomí o produktu, službě nebo značce, ale může toto povědomí změnit v skutečný prodej. 

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Proč aktualizovat obsah

Proč aktualizovat zastaralý obsah?

Na rozdíl od kvalitního vína, které postupem času zraje, webový obsah nemusí být po určité době na tom vůbec dobře a některé texty nevyhnutelně zestárnou. Není však vždy nutné kvůli tomu vytvářet nový obsah, pokud na svém webu máte dobrý obsahový základ, který potřebuje jen vhodným způsobem oživit.

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Dva typy webového obsahu

Dva typy webového obsahu

Slovo „evergreen“ jste pravděpodobně slyšeli v souvislosti s nějakou písní nebo hudební skladbou, která v průběhu času neztratila nic na své oblibě. A totéž by se dalo říci o určitém typu obsahu. Máte takový obsah na svém webu?

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Strana 1 z 2

  • 1
  • 2

Blog

  • Copywriting
  • Obsahový marketing
  • Starověké texty

Nejnovější články

  • Chvála obyčejných (prostých) slov
  • Proč aktualizovat zastaralý obsah?
  • O čem to bylo? Principy reklamy

Vybrané články

Chvála obyčejných (prostých) slov

Obyčejná slova s krásou polního kvítí

Co bychom měli vědět o copywritingu?

Není text jako text

Co je copywriting?

Co je copywriting
© Pavel Jartym 2019 - 2025
Developed by SEO Telos | Všechna práva vyhrazena