Blog, který vás zavede do neprobádaných končin
Chvála obyčejných (prostých) slov
Původně jsem chtěl napsat „chvála prostých slov“, ale pak jsem se toho označení zalekl, a jak jsem následně zjistil, oprávněně. Google se mě totiž hned zeptal, zda jsem neměl na mysli „chválu sprostých slov“.
O čem to bylo? Principy reklamy
Rosser Reeves (1910-1984), který ve 40. letech minulého století zavedl termín Unique Selling Proposition („jedinečný prodejní argument"), vypráví v knize Reality in Advertising z roku 1961 tento příběh:
Calvin Coolidge seděl v lavici anglického kostelíka a trpělivě naslouchal dvouhodinovému kázání. Později se ho přítel zeptal, o čem dnešní kázání bylo.
Co bychom měli vědět o copywritingu?
Mnozí potřebují napsat prodejní text, ale nevědí, jak na to, protože jim to nikdo neukázal. Mezi psaním, které jsme se učili ve škole, a copywritingem je dost velký rozdíl.
Co je copywriting?
Copywriting nejenže vytváří povědomí o produktu, službě nebo značce, ale může toto povědomí změnit v skutečný prodej.
Proč aktualizovat zastaralý obsah?
Na rozdíl od kvalitního vína, které postupem času zraje, webový obsah nemusí být po určité době na tom vůbec dobře a některé texty nevyhnutelně zestárnou. Není však vždy nutné kvůli tomu vytvářet nový obsah, pokud na svém webu máte dobrý obsahový základ, který potřebuje jen vhodným způsobem oživit.
Dva typy webového obsahu
Slovo „evergreen“ jste pravděpodobně slyšeli v souvislosti s nějakou písní nebo hudební skladbou, která v průběhu času neztratila nic na své oblibě. A totéž by se dalo říci o určitém typu obsahu. Máte takový obsah na svém webu?