• Úvod
  • O mně
  • Služby
      • Back
      • On-line obsahový marketing
      • On-line copywriting
      • Překlady z angličtiny
  • Ceník
  • Kontakt
  • Blog
      • Back
      • Copywriting
      • Obsahový marketing
      • Starověké texty
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Copywriting

Copywriting

Obyčejná slova s krásou polního kvítí

Chvála obyčejných (prostých) slov

Původně jsem chtěl napsat „chvála prostých slov“, ale pak jsem se toho označení zalekl, a jak jsem následně zjistil, oprávněně. Google se mě totiž hned zeptal, zda jsem neměl na mysli „chválu sprostých slov“.

Aktualizováno: 25. leden 2021

Číst dál...

Principy reklamy

O čem to bylo? Principy reklamy

Rosser Reeves (1910-1984), který ve 40. letech minulého století zavedl termín Unique Selling Proposition („jedinečný prodejní argument"), vypráví v knize Reality in Advertising z roku 1961 tento příběh:

Calvin Coolidge seděl v lavici anglického kostelíka a trpělivě naslouchal dvouhodinovému kázání. Později se ho přítel zeptal, o čem dnešní kázání bylo.

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Není text jako text

Co bychom měli vědět o copywritingu?

Mnozí potřebují napsat prodejní text, ale nevědí, jak na to, protože jim to nikdo neukázal. Mezi psaním, které jsme se učili ve škole, a copywritingem je dost velký rozdíl.

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Co je copywriting

Co je copywriting?

Copywriting nejenže vytváří povědomí o produktu, službě nebo značce, ale může toto povědomí změnit v skutečný prodej. 

Aktualizováno: 8. leden 2021

Číst dál...

Blog

  • Copywriting
  • Obsahový marketing
  • Starověké texty

Nejnovější články

  • Chvála obyčejných (prostých) slov
  • Proč aktualizovat zastaralý obsah?
  • O čem to bylo? Principy reklamy

Vybrané články

Proč aktualizovat zastaralý obsah?

Proč aktualizovat obsah

Dva typy webového obsahu

Dva typy webového obsahu

Chvála obyčejných (prostých) slov

Obyčejná slova s krásou polního kvítí
© Pavel Jartym 2019 - 2025
Developed by SEO Telos | Všechna práva vyhrazena