Copywriting
Chvála obyčejných (prostých) slov
Původně jsem chtěl napsat „chvála prostých slov“, ale pak jsem se toho označení zalekl, a jak jsem následně zjistil, oprávněně. Google se mě totiž hned zeptal, zda jsem neměl na mysli „chválu sprostých slov“.
O čem to bylo? Principy reklamy
Rosser Reeves (1910-1984), který ve 40. letech minulého století zavedl termín Unique Selling Proposition („jedinečný prodejní argument"), vypráví v knize Reality in Advertising z roku 1961 tento příběh:
Calvin Coolidge seděl v lavici anglického kostelíka a trpělivě naslouchal dvouhodinovému kázání. Později se ho přítel zeptal, o čem dnešní kázání bylo.
Co bychom měli vědět o copywritingu?
Mnozí potřebují napsat prodejní text, ale nevědí, jak na to, protože jim to nikdo neukázal. Mezi psaním, které jsme se učili ve škole, a copywritingem je dost velký rozdíl.
Co je copywriting?
Copywriting nejenže vytváří povědomí o produktu, službě nebo značce, ale může toto povědomí změnit v skutečný prodej.